Reklamácia a vrátenie tovaru

Nie ste spokojní so svojou objednávkou, alebo máte dôvod na reklamáciu? Kontaktujte nás, budeme sa snažiť vám maximálne vyhovieť. Reklamáciu navyše ako správni hrdinovia riešime ihneď tak, aby ste čakali čo najmenej.


Reklamácia tonerov SUPERA®

Potrebujete reklamovať toner SUPERA®? Stačí, ak nám popíšete závady a starostlivo ho zabalíte.

Ako reklamovať tovar?

Kontaktujte nás jednou z možností:

  • Na chate vpravo dole
  • Zavolajte nám na +421 +421 948 170 714 
  • Napíšte nám na e-mail

Popíšte nám závadu a pošlite nám 13miestny identifikačný kód produktu. Pridajte prípadný kontrolný výtlačok z tlačiarne, výtlačok stavovej stránky tlačiarne, alebo v prípade, že toner netlačí, chybovú hlášku. Pokiaľ tovar dôjde poškodený chybou dopravcu, originálne balenie vrátane poškodenia detailne nafoťte.

Reklamovaný tovar starostlivo zabaľte, je nutné riadne zaistiť produkt proti možnosti vysypania alebo vyliatia obsahu a voľný priestor balenia vyplňte tak, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu. Ak nebude produkt dostatočne zabalený a zaistený, nemusí byť reklamácia uznaná. Balíček odošlite na našu adresu:

SuperaStore.sk
Reklamačné oddelenie
Námestie osloboditeľov 87/23
031 01 Liptovský Mikuláš

Aby ste mohli čo najskôr pokračovať v tlači, zaistíme vám spravidla nasledujúci pracovný deň po overení závady prijatého reklamovaného produktu doručenie nového produktu.


Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)

Potrebuje vrátiť nevhodnú náplň do tlačiarne? Tovar nám môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní na základe zákona č. 108/2024 o ochrane spotrebiteľa, pokiaľ je v neporušenom originálnom balení. Možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu navyše platí len pre spotrebiteľov. Pokiaľ pri nakupovaní uvádzate identifikačné číslo (IČ), dávate najavo, že zmluvu uzatvárate ako podnikateľ – a možnosť odstúpiť bez dôvodu sa na vás nevzťahuje.

V prípade, že spĺňate vyššie uvedené podmienky pre odstúpenie, priložte do zásielky s vráteným tovarom vyplnený formulár pre odstúpenie od zmluvy

Čo robiť, keď je ľahko porušené originálne balenie?

Pri popísaní, polepení a inom drobnom porušení originílneho obalu sa snažíme nájsť možné riešenie vrátenia tovaru.

Naši hrdinovia z reklamačného oddelenia sa vám budú snažiť vyjsť v ústrety aj v tomto prípade. Ak je teda porušený vonkajší obal (airbag, vnútorný obal musí byť neporušený), kontaktujte nás kontaktujte nás. Cez našich partnerov môžeme tovar vykúpiť za 30 až 70 % ceny.


Dokumenty na stiahnutie

  • Reklamačný formulár DOC PDF
  • Formulár na odstúpenie od zmluvy DOC

Nenašli ste superodpoveď, ktorú hľadáte? Sme tu pre vás: